Friday, December 25, 2009

Lights of Nature...

Versi/Version:
Memartabatkan Bahasa Malaysia,
Memperkukuh Bahasa Inggeris.
( MBMMBI)


B
iasenye, apa yang menghiasi pokok krismas yang membuatkan ia berkelip2 dan juga bercahaya??
Hmm...maybe, some glittering, the shining balls, lampu kelip2 n so much things yang reflect lights...kan??

But, I think it is more beautiful when the lights is comming from the nature itself... err...fireflies for examples... then you realise that it is the greatest of creation by Allah...

Recently, we went to Kuala Selangor to witness this beautiful nature...
What I would said that.... it is soooo aWesOmE!! more3 beauty than hand made christmas trees...~ hahaha...~ One tree with a full of fireflies...

Berdasarkan pak cik yang bwak sampan tu, die kate... kalau yg jantan die lebih terang... Betina lebih malap... dan uniknya kelip2 ni, ia berkelip secara serentak! huhuh... giller cantik~!

Hmm.. Even cantik, tp sayangnye xleyh amek gamba... sbb kalo amek pun, mcam kite amek gamba pokok je~ Kamera mahal pon still x dpat nak snap kelip2 ni... So, kalau nak nikmati keunikan dan kecantikan kelip2 ni, pergilah ke Kg. Kuantan, Kuala Selangor...~

Thus, Preserve Them To Keep Them Glowing...
and Merry Christmas for those who celebrates & Happy New Year 2010 to all...

4 comments:

Saidy~Go~Lucky said...

wah...
mmg giles bes dpt p kt situ yek..
teringin giles kowt...
hahaha

Jenny said...

aizat, bwk la kitorg gi sane.
hihi

eyezart said...

Hehehe...
nak bwak gi sane?
kite wat bio trip utk part 4 plak..
heee~
Hah, lupe nak gtau,
kalo time hujan or angin kencang,
lbeh baik xyah pegi...
takot nnti dtg jauh2 utk tg0k pokok jex~
hahaha... =D

Saidy~Go~Lucky said...

wah....
yeker....
hmmm cmner lak nak tau arituh ujan ker tak...
nyway...
after ujan sure bnyk kan...
pergh bes giler ko dpt saksikan kehebatan alam