Sunday, October 3, 2010

RayaRiya (Edisi Rendang)

Edisi Rendang : Friends House
Raya yang ke berape ntah....
aku dengan segelintir kwan aku lari skejap dari kecelaruan kat UiTM...
so, diorang pn decide nak balek on that weekend...
dah alang2 tu, kitorang pon pergi la beraya kat shah alam, umah ferra, umah aku dan juga umah yasmin...
tp, aku xpegi pn umah yasmin tu, sebab nye nak kne balek kampung on that night~
but its ok even x dpat rase roti jala mak yasmin...hehehhe...

From jengka, perut kosong,
then perot diisi kat genting sempah... paham2 je la mkan ape kalo kat gnting sempah tu...
smpai je kat shah alam, tros pegi ke umah ferra kat seksyen 11...
skrg baru aku tau umah die kat situ... padahal time kecik2 dlu, slalu je lalu lalang kat depan umah die tu~
kat umah die ade 3 ekor kucing yg besar n berbulu lebat... comel giller!! (tp, aku x pegang, sebab hidung aku ni manja sket...~)













Lepas tu, kitorang sume gerak ke rumah aku kat puncak perdana...
kononnye diorg sume tu cam nak anta aku jex...
then, da alang2, masuk beraya skali... (sori for the biskut dealova yg bersemut... XD)
aku tunjuk gamba aku time gemok dlu2 kat ferra... tp, die kate aku x gemok pn...~
hahahha... klaka je rase... xtau la nak menjage hati or xde perubahan smpai sekarang...
hehehe...












diorang pegi umah yasmin kat seksyen 17 lpas tu...
hmm... xdapat nak join sebab da nak gerak balek kampung...
kallo xde hal mlam tu, bleh bwak diorg jalann2 kat shah alam tu~
huhuhuh...
==Selamat Hari Raya Aidilfitri==

No comments: