Tuesday, June 17, 2008

Konoha in DanGeR!!! (NarutoView)


Oh no!! Sasuke has formed a new team called 'eagle' right after he fight n killed his brother, itachi...
hmmm... this story bec0me more suspen when he said that he want to crush konoha!~ (O_0)~
huh, i like when they were fighting even it takes a very long time to finish it... seems that both are very str0ng... sasuke managed to faced all the powerful genjutsu~ on that time, i really want to see sasuke beAt itachi hardly... but after i know the truth story bout the itachi... i feel so sad because before this, itacHi want to protect sAsuke... this story revEaled when madara(or tobi) tell the truth story to sasuke.... Hmmm, what a nice plot~ =D
now, sasuke got its new eye... i dont know what is the name of that eye and its power...huhuu... the number of akatsuki member is decreasing, only left madara(or tobi...his power is unbelievable and kakashi cannot detect it), kisame (i thought he will die first in akatsuki...hahaha, wrong prediction...he is quite strong actually~), zetsu (best spy ever...), pein n konan (where are they???)... ok, thats all~ thanks n for the naruto fan, keep reading the manga oK! =p


Oh tidak!! Sasuke da tubuhkan satu kumpulan baru yg digelar 'eagle' sebaik saje die lawan dan bunuh abgnye, itachi...
hmmm... citer ni da makin saspen bile die kate die nak hancurkan konoha!~ (O_0)~

huh, aku suke bile diorang lawan walaupun lame giller nak habis... diorg berdue tu mmg kuat giller... Sasuke pulak berjaya atasi teknik genjutsu~ mase tu, aku btol2 nak tgok sasuke belasah itachi kuat2... tp bile aku tahu cerita sebenar pasal itachi... aku rase sedih sebab sebelum ni, itachi hanye nak lindungi sasuke... cuter ni terbongkar bile madara(atau tobi) beritahu cerita sebenar kat sasuke...hmmm... plot yg sgt menarik~ =D
sekarang, sasuke da ade mate baru... aku tak tahu nama mate tu dan kuasenye...huhhuu...
bilangan akatsuki pon dah bekurangan skrg, cuma tggal madara(atau tobi...kuasenye sungguh dasyat smpai kakashi pun tak dpat kesan..), kisame (aku ingatkan die ni org pertame yg mati dlam akatsuki...hahaha, salah anggap... kuat jgak die sebenarnye~), zetsu (pengintip terbaik...) pein dan konan (mane diorg ni???)... ok, itu saje~ terima kasih dan kepade peminat naruto, troskan bace manga ni oK! =p

2 comments:

a.n.i.s ^_^ said...

wah,,semangat naruto betul la die!!
haha

ePi said...

i2 aku taw...
skunk nie aku baca naruto dr episod
1 smpai 404 (aku downlaod kt internet).....
btol ke?

anyway thanx k.....